Liten uppdatering

Eftersom jag är gräsänka i helgen och har en tråkig söndageftermiddag tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga upp en liten uppdatering angående badrummet. Jag och Pontan var på IKEA en sväng förra veckan i samma veva som vi åkte och köpte bänkskivan. Vi har lovat varandra att spendera så lite tid som möjligt i den affären just nu eftersom 1: Vi vill inte kid ourselves och köpa på oss en massa IKEA-möbler som vi sen kommer vara missnöjda med och 2: Vi måste fokusera på renoveringen nu och inte snöa in oss på detaljer och fastna på någon IKEA-avdelning och diskutera gardiner, typ... Däremot hittade vi några små detaljer på vår lilla tripp som vi kände är värda att satsa på redan nu.
 
Vi tänkte piffa upp badrummet med nya knoppar/handtag på badrumsskåpen och vi hittade en sort som passade med "hotell"-känslan därinne!
 
 
 
 Tyckte det blev ett riktigt lyft även om det handlar om små detaljer! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnyggt!

2014-03-05 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0