Besök!

 I tisdags jobbade jag ett 16-20-pass på donkis, och prick klockan åtta kom två favoritpersoner till Västhaga för första gången och hämtade mig! Oh happy day!
 
 Vi åkte direkt och hämtade Pontan och parkerade bilen utanför vandrarhemmet där Pappis hade hyrt ett rum. Sen gick vi till Pacos och åt massa gott och drack öl. Lyxig tisdag!
 
 Teaterapan Johannes hittade en sombrero :)
 
 För första gången promenerade jag och Pontus hem från stan till nya lägenheten. Efter jobbet samma dag hade P lagt de sista brädorna på köksgolvet och halv tolv på kvällen bar vi äntligen in spis och diskmaskin, voila!
 
 I onsdags morse ställde jag klockan tidigt och promenerade iväg till Norrcity för att äta hotellfrukost! Jag köpte frukostbiljett för 75 spänn men det var det värt, bästa frukosten på länge! Åt en jättegod havregrynsgröt och ett perfekt kokt ägg och pappa hade sitt sedvanliga bajsmorgonhumör: "Herre gud Johannes, pilla i dig det där sista nu" - never gets old <3
 
 
 
 Vi hann med ett besök till Svampen under dagen, vi åkte ut till Marieberg, åt lunch på Jensens och tog en tripp till Länsmuseet som var full av skrikande sportlovsbarn...
 
 
 Vi avslutade eftermiddagen hemma i lägenheten med semlor och kaffe. Mysig början på min familjevecka, längtar efter andra halvan som jag träffar i helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0