Lister

Tänkte börja med att visa en FÖRE-bild på hallen när vi enbart hade satt in vår fina hallmatta. Detta känns som väääldigt längesen... Här ser vi det gamla laminatgolvet fån IKEA, nougatfärgen på väggen (har jag berättat att vi hittade en gammal färgburk i förrådet som avslöjade att tidigare ägare målat hallen i nougat? Nougat?) Anywho, här ser vi också dom gamla listerna i någon träimitation som vi skrotade.
 
 
Och såhär såg det ut när jag kom hem från jobbet igårkväll! Nya vita lister med trä från Södra på plats (bra kvalle dom har dom dära smålänningarna...)
 
Gurra hade hjälpt Pontan och nästan gjort klart hela hallen, listmässigt.
 
Jämför detta med första bilden... Inte så pjåkigt va? :)
 
Idag är jag ledig så ikväll drar vi iväg på shopping- och inspirationstur till Marieberg. Prio ett på köplistan är trösklar till hallen och efter det kan vi bocka av hallen för gott och börja inreda - äntligen!
 

Kommentarer
Postat av: Linneis

Fan vad fint nussis! Får jag bara fråga varför ni inte handlade på "Traolista" om nu Småländskt är så himla bra? ;-)

2014-04-22 @ 08:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0