Framsteg i hallen!

 
Medan jag roade mig i Branäs satte Pontus igång och kämpade med golvläggningen i hallen! Här ser ni fortfarande den bajsiga plastmattan under som snart är ett minne blott...
 
 
När jag kom hem från Branäs förra veckan överraskade Pontan mig med nya lampor i hallen. Han hade köpt två stycken från IKEA för 79 kronor styck. Nu ser man inte så bra på bilden men dom är superfräscha och lyfte verkligen intrycket av hallen!
 
Här i nederkanten ser man nya hallgolvet möta laminatgolvet i sovrummet (som också tidigare låg i hallen). Det nya har inte alls lika glattigt utseende och mycket mer karaktär.
 
Så fint att se vårt favoritgolv flöda hela vägen in i köket. Vi är på rätt väg!
 

Nu är det dags för trösklar och golvlister som vi vet sedan innan är ett stooort projekt i sig. Men Pontan kämpar på! (Och jag står för peppningen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0